Post 8

Sudah lama aku tak menulis, lama bagi aku tdk lah lama sangat, mungkin aku sibuk atau aku penat atau mungkin juga aku tiada idea nak tulis apa.

Malam ini aku tido lewat tdk macam malam2 sebelumnya tak tahu kenapa mungkin sebab tadi aku dah terlelap tu sebab susah nak tido waktu2 macam ni.

Dulu selalunya aku suka menulis tentang sesuatu yg dtg jauh dari lubuk hati aku, kadang2 aku sendiri pun tak tahu apa erti semua itu, aku menulis bagai seorg hamba yg diupah utk gerakkan tangan menggunakan pensel.

Aku pun tak tahu apa yg aku rasa sekarang.

No comments:

Post a Comment